|
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
| Rozmówki Kontrolowane rozmowy kontrolowane na kontrowersyjne tematy |

|
|
04-06-08, 16:22
|
|
|
..::sDcv Mod::..
|
Odp: WOJSKO
od razu piszę ze nie chce nikogo urazic, ale uwazam ze wojsko uczy trzech rzeczy:
1) posłuszeństwa,
2) alkoholizmu
3) zabijania
ja mam kat. D, bo uprawiałem piłkę nożną (dość mocno i długo) i odniosłem kontuzję kolana, jednakże z tym były parodie, bo na pierwszej komicji uznali ze jestem zdrowy, i jak przewodniczacy to mowil, to spytałem się czy wg niego kości w kolanie (łękotki) odrastaja! to wszyscy lekarze (poza przewodniczącym)zaczęli się śmiać z niego to z A zmienił mi na B12.
następnie się odwołałem, a że miałem robioną operację w szpitalu wojskowym przez oficera, to potem już nie robili zadnych numerów.
Ale jak byłem na komisji odwoławczej, to spytał się mnie koleś co chce, to mu od raz powiedziałem ze do wojska nigdy nie pojde i już (ze studiuję a potem ew kolejne odwołania). To poprosił mnie o książeczkę wojskowa żeby mi wbic kat. D i co... kolejny problem, nie miałem jej. to sie wojskowy wkurzyl na maksa, ale powiedzialem mu kulturalnie ze nie wiem gdzie jest. Ale on powiedzila ze co ja sobie mysle itd. To ja poprosilem go zeby sie tak bardzo nie bulwersowal i przypomniał sobie pouczenie z ostatniej strony ksiazeczki wojskowej, a tam jest jasno napisane (parafraza słów) że książeczka obrazuje stosunek poborowego do wojska, więc on widzi własnie moje. Myslalem ze go szlag trafi, a tam bylo jeszcze kilku cywilnych lekarzy, to kolesie polewali ze smiechu na maksa.
a ten przewodniczący powiedział zebym "kiedyś" dostarczył to mi wbiją kat. D do książeczki....
hahaha... jasne ze to zrobie, naiwniak ;)
ale to było dawno, temu...
|
|
|
06-06-08, 19:22
|
|
|
XXX Guardian
|
Odp: WOJSKO
Cytat:
Napisał mr_shark
od razu piszę ze nie chce nikogo urazic, ale uwazam ze wojsko uczy trzech rzeczy:
1) posłuszeństwa,
2) alkoholizmu
3) zabijania
|
dodam z uczy jeszcze: